Poznaj nas lepiej

Zacznijmy na czysto od: Dzień dobry!

Jesteśmy CleanTech, producentem profesjonalnych kosmetyków samochodowych.

Pragniemy, abyś poznał nas lepiej, dlatego poniżej odpowiadamy na kilka najczęściej zadawanych pytań.

Najczęściej zadawane pytanie

01.

Jak powstał CleanTech?

Historia marki jest taka jak nasze produkty – prosta. Kochamy samochody, a jeszcze bardziej kochamy je, gdy są lśniąco czyste. Wiemy, że dzielimy tę miłość z ogromną rzeszą właścicieli aut.

Chcieliśmy, żeby dbanie o samochód było łatwe, szybkie i przyjemne – dla każdego. I zamknęliśmy to pragnienie w butelkach z naszym logo.

02.

Co oznacza slogan marki?

Słowa “zacznij na czysto” kierujemy do każdego, kto pragnie zobaczyć swój samochód w nowym, lśniący czystym wydaniu. I to bez poświęcania na to większego wysiłku i czasu.

03.

Dla kogo są produkty CleanTech?

Dla każdego! Naprawdę. Nasze produkty doceniają profesjonaliści w salonach autodetailingowych, entuzjaści tuningu, jak i zwykli właściciele czterech kółek.

04.

Gdzie mogę kupić produkty z oferty?

W Polsce mamy wielu dystrybutorów, do których namiary znajdziesz na tej stronie.

Nasza sieć sprzedaży ciągle się rozrasta o kolejne regiony Polski i Europy. Mamy dystrybutorów też w Norwegii, Bułgarii, Słowacji, Belgii, Holandii, Francji, Czechach i Niemczech.

05.

W sklepie koło mnie nie ma CleanTecha. Co robić?

Poproś sprzedawcę o dołączenie naszych produktów do oferty, albo zamów online u jednego z naszych partnerów.

DLACZEGO CLEANTECH?

Każdy zasługuje na lśniąco czysty pojazd, którym może się szczycić

CleanTech to idealny balans pomiędzy bezkompromisową jakością, łatwością użycia a przystępną ceną. Ważna jest dla nas uniwersalność zastosowania, nasze produkty są wielozadaniowe i bezpieczne dla wielu rodzajów powierzchni i materiałów.

Nie lubimy się rozdrabniać. Chcemy też maksymalnie ułatwiać życie użytkownikom m.in. poprzez efekt synergii uzyskiwany poprzez stosowanie kilku naszych produktów w jednym myciu.

Chcesz wiedzieć więcej?

Śmiało, napisz do nas na maila lub w mediach społecznościowych.